info@nuclear.hosting

Registrácia účtu | Control Panel | System Status | Nástroje

PodporaRadi Vám pomôžeme, zodpovieme vaše otázky, alebo poradíme s riešením technického problému

Databáza znalostí

Databáza znalostí obsahuje desiatky tém, postupov, návodov a technických riešení. Nápoveda obsahuje rôzne témy vrátane najčastejšie kladených otázok klientov.
Databáza znalostí / Nápoveda

Profesionálny tím technickej podpory

Náš profesionálny tím technickej podpory je pripravený vám pomôcť s akýmikoľvek problémami a odpovedať na všetky vaše otázky. Kontaktujte nás z vášho účtu administrácie hostingu, vyplňte kontaktný formulár alebo nám napíšte e-mail.
Kontaktujte našu technickú podporu

Hostingové nástroje

Pre správu webhostingových služieb je 24/7 k dispozícií Control Panel. Okrem pohodlného a prehľadného ovládania ponúka širokú škálu možností nastavenia webhostingu. Ďalšie nástroje pre správu a nastavenie webhostingu nájdete na vyhradenej stránke Nástroje.

Tím technickej podpory

V prípade akýchkoľvek otázok alebo dotazov týkajúcich sa našich služieb, môžete kontaktovať náš tím zákazníckej podpory. Sú pripravení odpovedať na všeobecné otázky, pomôcť s konkrétnymi nastaveniami, nasmerovať vás na podrobné informácie a vyriešiť všetko súvisiace s objednávkami, platbami a fakturáciou. V spolupráci s administrátormi vám tiež pomôže vyriešiť požiadavky technického charakteru či nutné úpravy v nastaveniach v rámci ponúkaných služieb a možností.

Tím technickej podpory je dostupný medzi 08:00-17:00 každý pracovný deň.

Často kladené otázky? Máme odpovede!

Často kladené otázky
Poskytujete telefonickú podporu?

Telefonická podpora je určená k poskytovaniu všeobecných informácií o našich službách alebo na hlásenie poruchy či výpadku služby. Ak máte otázky či dotazy o konkrétne účty, použite autorizovanú požiadavku z Vášho účtu administrácie hostingu. Telefónne číslo je: +420 910125468 a je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Aká je minimálna doba predplatného?

Minimálne obdobie predplatného sú 3 mesiace. Predplatné je možné na 3 mesiace, 6 mesiacov a 12 mesiacov.

Pri objednávke predplatného na obdobie 12 mesiacov, získate 2 mesiace zdarma počas prvých 12 mesiacov pre VIP členstvo. Toto neplatí pre Basic členstvo ani pre príplatkové služby.

Môžem kedykoľvek zmeniť obdobie predplatného?

Iste, svoje predplatné môžete kedykoľvek zmeniť. Ak chcete, jednoducho kontaktujte náš tím podpory.

V akých menách možem zaplatiť?

Aktuálne podporujeme tieto meny: EUR, USD, GBP, CZK a PLN.

Ako môžem zaplatiť za predplatné?

Existuje niekoľko spôsobov, ako zaplatiť za svoje predplatné:

  • Bankový prevod (IBA SEPA PLATBY): Máme bankové účty v menách EUR, GBP, CZK, PLN a USD. Predvolená mena faktúry je EUR, ak chcete zmeniť menu, kontaktujte náš tím podpory. Zmena meny je možná pri registrácií členstva.
  • PayPal: môžete platiť online pomocou služby PayPal. Môžete zrealizovať prevod zo svojho PayPal účtu alebo pomocou svojej kreditnej/debetnej karty prostredníctvom služby PayPal.
  • Predplatné PayPal: môžete využiť možnosť automatického predplatného pomocou PayPalu. Vaše členstvo sa pred uplynutím exspirácie členstva automaticky obnoví.

Odkaz na zaplatenie objednávky online nájdete v e-maile s potvrdením objednávky alebo v zálohovej faktúre.

Môžem upgradovať svoje členstvo z Basic na VIP?

Iste, upgrade z Basic na VIP členstvo je možný kedykoľvek. Stačí kontaktovať náš Tím technickej podpory, alebo je takáto zmena možná aj z administrácie hostingu.

Ďalšie často kladené otázky.

Novinky

12 februára, 2020 / News

PHP7.4

Today, after a lot of testing, we officially started to support PHP 7.4 version. Besides PHP7.4 we support also PHP7.3,...
Read More
12 februára, 2020 / News

January ’20 news from Nuclear.Hosting

Hello there, the year 2019 is over and we have some updates from Nuclear.Hosting for you which we worked on...
Read More
5 februára, 2020 / Planned Maintenances

Planned e-mail IMAP/POP3 servers outage 2020-02-05

Tonight we will restart POP3/IMAP4 e-mail servers due to install updated versions of system software. The downtime should not exceed...
Read More
3 februára, 2020 / News

Introducing a New USA Hosting Location

We are very pleasured and excited that we can introduce our new Hosting Location today! After several months of hard...
Read More
1 5 6 7 8 9 11