Venujte pozornosť našim zásadám prevencie nevyžiadanej pošty a odporúčaniam pre hromadné e-maily, aby ste dosiahli najlepšie výsledky doručiteľnosti a vyhli sa riziku rozosielania a distribúcie nevyžiadanej pošty.
Hromadné zasielanie „vyžiadaných“ e-mailov štandardne podporujeme a ponúkame spoľahlivé a výkonné prostredie pre ich doručenie. Mnoho našich klientov efektívne komunikuje s desiatkami tisíc zákazníkov.
SPAM je nevyžiadaná a obťažujúca správa, ktorá sa najčastejšie odosiela hromadne za účelom oslovenia, predloženia ponuky, propagácie značky alebo názoru a tiež k podvodom, šíreniu vírusov apod. SPAM môže mať podobu e-mailov, príspevkov na diskusných fórach, online komentárov atď.
Obchodná komunikácia je každá forma komunikácie vrátane reklamy a povzbudzovania k návšteve webových stránok určených na priamu alebo nepriamu podporu predaju tovaru alebo služieb alebo obrazu podniku osoby, ktorá je podnikateľom alebo vykonáva regulovanú činnosť.
Obchodnú správu možno zaslať v elektronickej podobe iba s predchádzajúcim súhlasom príjemcu.
Výnimkou je komunikácia s existujúcimi zákazníkmi. Napríklad s príjemcami, ktorých kontakt ste už dostali v súvislosti s predajom produktu alebo služby (pri predaji alebo predaji) a posielate oznámenie o svojich vlastných podobných produktoch alebo službách.
Zákon takéto použitie zakazuje. Musíte získať súhlas príjemcov priamo vo vzťahu k odosielateľovi (tj vy) a známemu účelu, tj produktu alebo službe, ku ktorým musí príjemca dať informovaný súhlas.
Okrem prenosu súhlasu je problematická aj technická oblasť predávaných kontaktných databáz:
Túto formu zakazuje zákon, pretože samotné e-mailové oslovenia sú priamou alebo nepriamou podporou predaja a komerčnou komunikáciou.
Získanie súhlasu telefonicky, osobne, prostredníctvom letákov atď. nie je regulované a považuje sa za vhodný spôsob získania súhlasu (tj samotný príjemca prejavuje záujem o komunikáciu v elektronickej podobe).
SPAM zvyčajne kontrolujeme, keď zistíme vysoký počet odoslaných e-mailov, a najmä keď dostaneme upozornenie na spam.
Ak uvažujete o zasielaní nevyžiadanej pošty, zvážte škodu, ktorú by ste mohli spôsobiť sebe alebo iným, a z toho vyplývajúce dôsledky právnej zodpovednosti.
Ako poskytovateľ si vyhradzujeme právo obmedziť alebo ukončiť poskytovanie služieb v prípade ich zneužitia na účely spamu v akejkoľvek podobe.
Ak chcete odosielať e-maily správne a minimalizovať riziko nevyžiadanej pošty, odporúčame vám dodržiavať niekoľko bodov:
Technické chyby sú jedným z hlavných dôvodov, prečo sú vaše správy blokované alebo zamietnuté rôznymi antispamovými filtrami, postupujte podľa týchto odporúčaní:
Naše limity sa môžu líšiť v závislosti od vášho členstva a limitov FUP. Pre viac informácií kliknite sem, alebo navštívte našu Databázu znalostí.
Registrácia účtu | Control Panel | System Status | Nástroje