info@nuclear.hosting

Registrácia účtu | Komunita | Affiliate | Control Panel | System Status | Nástroje

PodporaRadi Vám pomôžeme, zodpovieme vaše otázky, alebo poradíme s riešením technického problému

Databáza znalostí

Databáza znalostí obsahuje desiatky tém, postupov, návodov a technických riešení. Nápoveda obsahuje rôzne témy vrátane najčastejšie kladených otázok klientov.
Databáza znalostí / Nápoveda

Profesionálny tím technickej podpory

Náš profesionálny tím technickej podpory je pripravený vám pomôcť s akýmikoľvek problémami a odpovedať na všetky vaše otázky. Kontaktujte nás z vášho účtu administrácie hostingu, vyplňte kontaktný formulár alebo nám napíšte e-mail.
Kontaktujte našu technickú podporu

Komunitná podpora

Jedným z najdôležitejších prvkov je naša Komunitné fórum. Veľmi si vážime členov našej komunity a ich spoločné vedomosti. Spojte sa s nami a získajte pomoc od našej komunity.
Pridajte sa do našej komunity

Tím technickej podpory

V prípade akýchkoľvek otázok alebo dotazov týkajúcich sa našich služieb, môžete kontaktovať náš tím zákazníckej podpory. Sú pripravení odpovedať na všeobecné otázky, pomôcť s konkrétnymi nastaveniami, nasmerovať vás na podrobné informácie a vyriešiť všetko súvisiace s objednávkami, platbami a fakturáciou. V spolupráci s administrátormi vám tiež pomôže vyriešiť požiadavky technického charakteru či nutné úpravy v nastaveniach v rámci ponúkaných služieb a možností.

Tím technickej podpory je dostupný medzi 08:00-17:00 každý pracovný deň.

Často kladené otázky? Máme odpovede!

Často kladené otázky
Poskytujete telefonickú podporu?

Telefonická podpora je určená k poskytovaniu všeobecných informácií o našich službách alebo na hlásenie poruchy či výpadku služby. Ak máte otázky či dotazy o konkrétne účty, použite autorizovanú požiadavku z Vášho účtu administrácie hostingu. Telefónne číslo je: +421696850140 a je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Aká je minimálna doba predplatného??

Minimálne obdobie predplatného sú 3 mesiace. Predplatné je možné na 3 mesiace, 6 mesiacov a 12 mesiacov.

Ak ssi zvolíte predplatné na obdobie 12 mesiacov, získate 2 mesiace zdarma počas prvých 12 mesiacov pre VIP členstvo. Toto neplatí pre Basic členstvo ani pre žiadne ďalšie príplatky.

Môžem kedykoľvek zmeniť obdobie predplatného?

Iste, svoje predplatné môžete kedykoľvek zmeniť. Ak chcete, jednoducho kontaktujte náš tím podpory.

V akých menách možem zaplatiť?

Aktuálne podporujeme tieto meny: EUR, USD, GBP, CZK a PLN.

Ako môžem zaplatiť za predplatné?

Existuje niekoľko spôsobov, ako zaplatiť za svoje predplatné:

  • Bankový prevod (IBA SEPA PLATBY): Máme bankové účty v menách EUR, GBP, CZK, PLN a USD. Predvolená mena faktúry je EUR, ak chcete zmeniť menu, kontaktujte náš tím podpory. Zmena meny je možná pri registrácií členstva.
  • PayPal: môžete platiť online pomocou služby PayPal. Môžete zrealizovať prevod zo svojho PayPal účtu alebo pomocou svojej kreditnej/debetnej karty prostredníctvom služby PayPal.
  • Predplatné PayPal: môžete využiť možnosť automatického predplatného pomocou PayPalu. Vaše členstvo sa pred uplynutím exspirácie členstva automaticky obnoví.

Odkaz na zaplatenie objednávky online nájdete v e-maile s potvrdením objednávky alebo v zálohovej faktúre.

Môžem upgradovať svoje členstvo z Basic na VIP?

Iste, upgrade z Basic na VIP členstvo je možný kedykoľvek. Stačí kontaktovať náš Tím technickej podpory, alebo je takáto zmena možná aj z administrácie hostingu.

Ďalšie často kladené otázky.

Novinky

19 apríla, 2022 / News

PHP 8.1 Available

We are happy to announce that the newest PHP8.1 (8.1.5) is available on all our web servers and for all...
Read More
23 marca, 2022 / News

We Stand With Ukraine 🇺🇦

We Stand With Ukraine 🇺🇦 We are not impartial! We all are fully involved in support of Ukraine. All Nuclear.Hosting...
Read More
2 novembra, 2021 / News

New Webmail

We have updated our Webmail interface to the latest version of RoundCube software. The new interface brings you a more...
Read More
1 2 3 12