Databáza znalostí obsahuje desiatky tém, postupov, návodov a technických riešení. Nápoveda obsahuje rôzne témy vrátane najčastejšie kladených otázok klientov.
Databáza znalostí / Nápoveda
Náš profesionálny tím technickej podpory je pripravený vám pomôcť s akýmikoľvek problémami a odpovedať na všetky vaše otázky. Kontaktujte nás z vášho účtu administrácie hostingu, vyplňte kontaktný formulár alebo nám napíšte e-mail.
Kontaktujte našu technickú podporu
Jedným z najdôležitejších prvkov je naša Komunitné fórum. Veľmi si vážime členov našej komunity a ich spoločné vedomosti. Spojte sa s nami a získajte pomoc od našej komunity.
Pridajte sa do našej komunity
V prípade akýchkoľvek otázok alebo dotazov týkajúcich sa našich služieb, môžete kontaktovať náš tím zákazníckej podpory. Sú pripravení odpovedať na všeobecné otázky, pomôcť s konkrétnymi nastaveniami, nasmerovať vás na podrobné informácie a vyriešiť všetko súvisiace s objednávkami, platbami a fakturáciou. V spolupráci s administrátormi vám tiež pomôže vyriešiť požiadavky technického charakteru či nutné úpravy v nastaveniach v rámci ponúkaných služieb a možností.
Tím technickej podpory je dostupný medzi 08:00-17:00 každý pracovný deň.
Telefonická podpora je určená k poskytovaniu všeobecných informácií o našich službách alebo na hlásenie poruchy či výpadku služby. Ak máte otázky či dotazy o konkrétne účty, použite autorizovanú požiadavku z Vášho účtu administrácie hostingu. Telefónne číslo je: +421696850140 a je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Minimálne obdobie predplatného sú 3 mesiace. Predplatné je možné na 3 mesiace, 6 mesiacov a 12 mesiacov.
Ak ssi zvolíte predplatné na obdobie 12 mesiacov, získate 2 mesiace zdarma počas prvých 12 mesiacov pre VIP členstvo. Toto neplatí pre Basic členstvo ani pre žiadne ďalšie príplatky.
Iste, svoje predplatné môžete kedykoľvek zmeniť. Ak chcete, jednoducho kontaktujte náš tím podpory.
Aktuálne podporujeme tieto meny: EUR, USD, GBP, CZK a PLN.
Existuje niekoľko spôsobov, ako zaplatiť za svoje predplatné:
Odkaz na zaplatenie objednávky online nájdete v e-maile s potvrdením objednávky alebo v zálohovej faktúre.
Iste, upgrade z Basic na VIP členstvo je možný kedykoľvek. Stačí kontaktovať náš Tím technickej podpory, alebo je takáto zmena možná aj z administrácie hostingu.
Táto webová stránka používa súbory cookie. Pokračovaním v používaní tejto webovej stránky súhlasíte s používaním cookies na tejto webovej stránke. viac informácií
Nastavenia súborov cookie na tejto webovej stránke sú nastavené na „povolenie súborov cookie“, aby vám poskytli čo najlepší zážitok z prehliadania. Pokiaľ budete naďalej používať tento web bez zmeny nastavení cookies alebo kliknete na „Prijať“ nižšie, vyjadrujete tým súhlas.
Registrácia účtu | Komunita | Affiliate | Control Panel | System Status | Nástroje